"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Шалқар ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Шалкар отдела образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области

Біздің әлеуметтік желілер

 

кадрлар бөлімі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ең көп қолданыстағы желілер

Сабақтың тақырыбы: Ең көп қолданыстағы желілер

Мұғалімнің аты-жөні:Жұмабаева Ж      Күні:22.01.2019ж

 

СЫНЫП: 7
 

Қатысқан оқушылар саны: 
 

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7ӘТН4.1. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ түрлерін тілдесім барысында қолдану.

 

Сабақ нәтижесі:
 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ түрлерін тілдесім барысында қолдана алады.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ түрлерін тілдесім барысында қолданып, ажырата алады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ түрлерін тілдесім барысында қолданып, жасалуын түсіндіре алады.

 

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ түрлерін тілдесім барысында қолданады, ажыратады.

 

Тілдік құзіреттілік

Ең көп қолданыстағы желілер

 

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған смайликтер  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, слайд.

 

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

 

Пәнаралық байланыс

Информатика, қазақ тілі.

 

Алдыңғы оқу

Әлеуметтік желілер тарихы

 

Сабақтың жоспары

 

 

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы 4 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Оқушыларға смайликтер  беремін. Смайликтің  артындағы сөздерге байланысты екі топқа бөлінеді. 
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут-  Шаттық шеңберіне тұрып бір оқушы ғаламтордың пайдасы туралы айтса, екінші бала зияны туралы айтады.

смайликтер

Жаңа білім 10 минут

 

Білу және түсіну

Оқылым. 1-жаттығу. Берілген мәтінді балалар оқып алып, мазмұнын талдайды.

Ойтүрткіде берілген сұрақтарға жауап алу.

«Семантикалық карта» әдісі

 

есімше

көсемше

тұйық етістік

осы шақ

қосқан

 

 

 

 

болады

 

 

 

 

табуға

 

 

 

 

болып отыр

 

 

 

 

отырып

 

 

 

 

(Топ мүшелері кестені толтырып,  өз ойларын дәлелдеп айтады.)

Оқулық. Кеспе мәтіндер.

Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.

Ортасы 8 минут


 

ӘТН жұмыс: келер шақ және оның түрлері туралы түсінік беру.

Қолдану.

Жазылым. Жұптық  тапсырма:  

2-жаттығу. Ең көп қолданыстағы желілер туралы келер шақтың үш түріне сөйлемдер жазу.

Топтық тапсырма:

4-жаттығу. Көп нүктенің орнына ойтүрткіде айтылған пікірлеріңді пайдаланып, «ТВ-Шоу» жүргізу. Ұтымды пікірлерді дәптерге жазу.

Мен үшін желі пайдалы. Мен өзімді желісіз елестете алмаймын, себебі ...

Мен жастардың желіде ертеден кешке дейін отыруына қарсымын, өйткені ...

Слайд Оқулық



Оқулықтағы мәтінді оқып алады.

 

Сергіту сәті

«Артықты табу» ойыны

Берілген сөздердің ішінен артығын тауып, дәлелдеу

слайд

Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут

Синтез
«Карточкадағы терминдер» әдісі. Тапсырма: Топтар осы терминдерді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді.

Рэнди Конрадс, Classmates, Asian Avenue, Mi Gente, Black Planet, Live journal, The Facebook, Марк Цукерберг.





Карточкада жазылған терминдер

 

Бағалау 5 минут

 

 

Рефлексия. Бағалау терезесі  


 

стикер

Қосымша ақпарат
 

 

 

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылары не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Қорытынды бағамдау. Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:2 Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

 

Жаңартылған күні: 08.04.2019 12:28
Құрылған күні: 08.04.2019 12:28

Текст